fredag 18 januari 2013

DT Scraplagret - Going bananas over you

Idag är det fredag och det innebär att jag bloggar hos Scraplagret! Kika gärna in i Scraplagrets blogg eller butik

Det mesta på detta kort kommer från Magnolia. Motivstämpeln är färglagd med Distress Re-inkers på 200gr Canson Montval akvarellpapper. Mönsterpapper från Magnolia, kantstans och textstämpel likaså! En doily och några blandade blommor. De grå blommorna på kortet är en och samma blomma som jag har delat och använt det undre lagret för sig. Jag tycker ofta att färdiga blommor är lite för stora för kort, men blir perfekta om man delar dem lite (och så räcker de ju längre förstås). En söt hjärtcharm, som också finns i butiken

Insidan matchar framsidan med samma mönsterpapper. 

Tack för titten! Skriv jättegärna en rad innan du går vidare! 


3 kommentarer:

  1. Massor av söta kort! Gillar att kika in och se vad du haft för dig, finns alltid så mkt fint hos dig min vän.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det här kortet tror jag att jag såg lite av i Gävle - såå superfint!! Gillar hur du satt texten! Ljuvliga färger och så fint motiv!
    Det blå kortet här under är också underbart!!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Tack för besöket, vilka fina kort jag hittat här i din blogg! Kommer gärna tillbaka!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!