torsdag 20 december 2012

DT Scraplagret - Rött, Juligt, Magnolia

Hittade detta inlägg i utkastet, och alltså har jag inte publicerat det ännu! På Scraplagrets blogg så har det funnits sedan fredagen den 14 december. Redan imorgon kommer det ett till alster från mig där! Missa inte den pågående julkalendern, med julig inspiration varje dag!
 
Jag har färglagt Tilda med Distress re-inkers. Mönsterpapper från Magnolia och textstämpel från Maja Design. Fyra olika stansar från Magnolia samsas på detta kort, och superfint tunt, glitter, från Tim Holtz pryder granen.
Närbild på den söta Tilda.
En superanvändbar die från Magnolia, Poinsettia. Här har jag embossat översta lagret.

Alla produkter hittar ni förstås hos Scraplagret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!