söndag 9 december 2012

DT Scraplagret - Lucka 9

I torsdags när jag skulle blogga mitt DT-inlägg inför fredagmorgon så havererade min dator. Den funkade felfritt i onsdags, men i torsdags så stod den bara och tänkte och "hängde sig" i evigheter. Jag tog då fram min "lilldator" som jag hade med mig under utbildningen i Ängelholm, och efter vad som tycktes vara en miljon uppdateringar så ville den inte installera drivrutinerna till kameran. Eftersom jag hade jobbat till nio på kvällen och skulle upp klockan 4.20 på fredagen, så fick jag ge upp strax innan midnatt. Som TUR var så kunde gulliga Scraplagret-ägarinnan, Emma, täcka för mig! Och vilka underbara julkort hon visade! Kika in i Scraplagrets blogg och inspireras av allt juligt, samt i Scraplagrets webshop för att ta del av alla fina julerbjudanden.

Jag har altrat en tändsticksask med hjälp av flera Magnoliaprodukter. Asken är en perfekt och uppskattad gåva i juletid.

Julstjärnan och granarna är dies från Magnolia. Stämpeln är en mini från Magnolia som jag har färglagt med Distress re-inkers. Översta blomlagret är embossat med rött embossingpulver från Rangers. Små, fina pyntbär i silver från Magnolia. Den användbara texten kommer från Maja Design. Allt hittar du förstås hos Scraplagret

Tack för titten! <3 span="span">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!