fredag 21 december 2012

DT Scraplagret - Lucka 21

 Idag visar jag ett till kort som jag skapat till Scraplagrets julkalender. För att julkorten ska hinna fram till jul, så måste de givetvis vara postade nu. Men kanske har du några kort som ska lämnas över personligen? Söker du inspiration så rekommenderar jag ett besök till Scraplagrets blogg.

Jag har maskat ihop två Magnoliamotiv på akvarellpapper och sedan färglagt med Distress Re-inkers. Mönsterpapper från Magnolia och blandade blommor, från Scraplagret. Bakom motivet sticker en superfin kantstans fram, också från Magnolia. Lite rött/vitt snöre bidrar till den juliga känslan. 


Närbild på motivet. Som röd använder jag i princip alltid Aged Mahogany. Jag har lagt till liiiite Black soot till vissa av skuggorna för att få mer djup.
Matchande insida.

Med detta kort vill jag önska alla er som läser min blogg en GOD JUL!

Kram, Sofia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!