fredag 27 juli 2012

Två beställningskort med Magnolia

Igår så visade jag ett av tre beställningskort, och idag visar jag de resterande två. Beställaren gillade verkligen Magnoliastämpeln och ville gärna ha Magnolia även till de övriga två korten. Självklart gjorde jag så som beställaren önskade! :)

Jag hade ingen konfirmandMagnolia, så det fick bli en som stod rakt upp och ner. Tycker att denna är söt och passar till mycket. Alva gillar blå toner och glitter, så blått och turkos fick dominera kortet. Färglade motivet med distress re-inkers. Texten är utskriven på datorn. 

 Jag ville ha med något konfirmations-aktigt, så därför valde jag att stämpla denna söta stämpel på insidan av kortet. Den har jag haft i min ägo länge. Och det är "Jeja" Jenny Svensson som har ritat den för Katscrap. Passar perfekt till konfirmationskort tycker jag.

Tredje och sista kortet denna beställningssväng. Det skulle vara till en tjej som gillar grönt och glitter. Magnoliatjejen är ju perfekt till födelsedagskort. Papper från Maja Design i så himla snygg grön. Fick matcha med lite orange för att lätta upp det hela lite. Gillar verkligen layouten på detta kort! Och så tycker jag att grönt och orange blir så snyggt ihop. Grönt glitter runt kanterna, i någon av de gröna nyanserna från Tim Holtz.

1 kommentar:

  1. Superduper Sofia! Dina beställare kommer bli jätteglada!!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!