söndag 29 juli 2012

Dopkort på beställning

En av mina fd arbetskamrater gjorde för en tid sedan beställning på ett dopkort till en liten kille. Självklart ville jag göra ett sådant! Den söta Magnoliastämpeln är perfekt till både flick- och pojkdopkort tycker jag! Önskemålen var blått och silver, så det försökte jag ordna! :)

Åååh, så jag tycker om det fina hörnet från QuicKutz. Synd att de inte tillverkar det längre, för det är många som vill lägga vantarna på ett sådant.

Mönsterpapper från Maja Design och blommor kommer från lite varstans, bland annat Wild Orchid Crafts, men även någon Prima. Bradsen hade jag i mina gömmor och rhinestenarna vet jag inte var de kommer ifrån. Vimplarna är en punch ifrån Stampin Up och de vita skumbokstäverna kommer från Panduro.

Den söta Magnoliastämpeln är färglagd med Distress re-inkers och har fått lite stickles på spetsdetaljerna.

1 kommentar:

  1. Ja den stämpeln är söt...gillar dina färger.
    Det där hörnet fick jag betala dyrt för på Tradera...men jag har letat det ett bra tag.*ler*
    Kram Inga

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!