onsdag 27 juni 2012

EBW - Röd, vit och blå

Jag har ju helt glömt bort att blogga mitt inspirationsbidrag för denna månads tävling hos Elisabeth Bell's World Challenge Blog.

Månadens utmaning är "Röd, vit och blå". Kika in i bloggen för mer information om hur du deltar i tävlingen, och för att se vad du kan vinna.

 Fina papper från fjolårets Maja Design. Jag tycker att det blommiga papperet är lite hysteriskt för sig själv, men med ett mer neutralt i mitten så blev det bra.
Jag har färglagt motivet, "A tasty read" med Copics.

Matchande insida!

Elisabeth Bell's digitala motiv hittar du här!

3 kommentarer:

  1. Men jisses vilket underbart kort, så snyggt med blåa och röda färger :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Superfint som vanligt, det är så fint när du matchar insidorna....alltid lika kul att kika in.
    Hoppas du får en fin helg, och stort GRATTIS till provet som gick så bra.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket fint kort! Jag brukar faktiskt ha lite svårt för bakgrunder som är så pass vita - men det här pappret tyckte jag om! Riktigt somrigt & fint. :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!