söndag 24 juni 2012

GDT Digi Bells - Little lamb

Idag är det min tur att inspirera i Digi Bells-bloggen. Kika gärna in där för att se mitt kort, och alla andra fina kort som DT-tjejerna visar.

 Jag har använt den söta digin Little lamb som du hittar hos Elisabeth Bell. Den här gången har jag färglagt med Copics. Övar fortfarande med mina Copics och känner mig mycket mer bekväm med distress refillerna.  Mönsterpapper från Maja Design och blommor från Wild Orchid Crafts. Har för första gången använt symaskinen på papper också, och det ska jag absolut göra fler gånger.


Matchande insida.

Hoppas att ni alla har haft en fin midsommarhelg! Jag spenderar helgen på Gräsö, så detta inlägg är schemalagt ifall jag inte hinner hem i tid. :)

3 kommentarer:

  1. Vilket underbart vackert kort, Sofia!

    Önskar dig en härlig sommar!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Oh my, Sofia, this is absolutely gorgeous... I love the purples, and your embellishments are perfect. BUT WOW WOW WOW - Your coloring of this little cutie is PERFECT. I Love it...
    Hugs,
    Lynda

    SvaraRadera
  3. Superfint kort, gillar allt det lila! Stämpeln är så söt och ditt upplägg underbart som vanligt, finns alltid så fina kort att kika på hos dig vännen.
    Skönt att ni hade det bra på Gräsö, vi hade det också bra trots att jag inte fick fira i stugan.
    Kramar ♥

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!