onsdag 6 april 2011

Fler alster från Avestaträffen

Här kommer de två sista alstren från Avesta. Jag gjorde alla dessa under lördagen. På söndagen så pysslade jag med ett litet projekt som ska ges bort om ett par veckor. Får hoppas att jag hinner klart med det i Morkarla. Ska visa er det senare.

LO skapad efter en skiss. Kommer tyvärr inte ihåg vilket företag som höll i denna utmaning. Det är ju så roligt att göra layouter tycker jag - men det är väldigt trist att inte ha något annat fotoobjekt än sig själv. :( (Får väl skaffa barn, så att jag har något att scrappa - bra anledning va? :D )

Utmaning hos Inkywings. Man fick bara använda mönsterpapper från Bo Bunny och så måste det finnas en handgjord blomma på alstret. Jag valde att göra en bokbox. Tycker att de är så fina, och roliga att göra!

Närbild på blommorna. Det är den övre och undre som är handgjorda. Stansade ut blommor med retrostans, glimmermistade dem och knölade ihop dem.

Insidan av boxen med fler blommor.

Enkel baksida. Gillade verkligen dessa fina papper! Köpte dem i ett 6"-block hos Inkywings.

Det var allt från mig från Avesta! Alltid toppenträffar och mässor där!

Till helgen blir det Morkarlaträff, så i nästa vecka blir det förhoppningsvis fler alster från mig. :)


5 kommentarer:

  1. Ditt bokkort är undrbart fint! Blev så inspirerad av dig i Avesta att jag gjorde en egen.

    SvaraRadera
  2. Åh, så fin bokkort du har gjort!!

    Fina alster du har på din sida!

    Kramis från Katja

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Vilka många fina saker du gjort! Hör du somåker på mässor, träffar och scrappar i en rasande takt; det är dags för ett litet erkännande!
    Kolla i min blogg.

    PS. Jag avstår från att sova över i Morkarla 2 nätter - det blir för mycket för mig. Så jag tog emot ett jobb på lördagen och hoppas kunna göra dig sällskap till scrapträff vid senare tillfälle. TACK i alla fall; stort tack!

    Charlotta

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen en mästare! Alltid så roligt att titta in hos dig! En vacker LO (med fina foton) och ett sååå läckert bokkort du gjort!
    Kul att vi ses i Morkarla!!!

    SvaraRadera
  5. Wow!! Vad kul att se dina alster här! Man hinner ju som inte riktigt kika ordentligt medan man själv är mitt inne i diverse utmaningar.... ;-) Superfin bok och även kortet med Gojuss-tjejen! Tävlingskittet är ju som det är.... bara göra det bästa av det och det måste jag säga att du verkligen gjort! Hur coolt som helst!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!