onsdag 23 juni 2010

Målbild

Som några kanske redan har läst, så har jag börjat på Xtravaganza för att gå ner i vikt. Där är träffar en gång i veckan, och läxa till morgondagens möte var att göra ett collage med sitt mål. Självklart så ville jag scrappa mitt mål, och valde ett kort där jag är smal, kanske smalare än vad jag vill bli till och med. Kortet togs dagen innan jag fyllde 27 år. Dvs snart åtta år sedan.



Papper från Maja Design Crea Diem. Valde ett mönstrat bakgrundspapper som heter "Av hela mitt hjärta". Det stämmer verkligen, för jag gör det här "Av hela mitt hjärta". Jag valde att sudda min målvikt, för den vill jag hålla lite mer privat än att lägga ut den till allas beskådan.

2 kommentarer:

  1. Hej, längesedan jag kikade in här. Fin sida du har!
    Önskar dig lycka till med din viktresa, har själv gjort en sådan och ångrar det inte.
    Superfin LO om ditt mål!
    Ska du till Leksand nästa helg, kanske vi ses där?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Woooow så mycket fint du fått till på sistone, måste verkligen kika in här oftare! Helt underbar layout och alla kort du gör är helt fabulous! Så läckert!! Tack snälla du för din underbara kommentar, blev så glad av att läsa den! ♥ Kram på dig! Emmeli

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!