fredag 25 juni 2010

Kortmakat

Igår och i förrgår så fick jag ihop lite pysseltid. Jag valde mellan att läsa bok och sitta och kortmaka, men till slut blev det båda, med början i pysselrummet. Fick ihop ett kort av de nya Maja Design-papperen. Älskar dem!! Dom som kom direkt efter Mina vänner, var inte riktigt min stil, men både Crea Diem och de allra nyaste är superfina tycker jag. Motivet är ett äldre från Sarah Kay, dom är lika fina än. Snart så dimper alla tio nya ner i min postlåda. Jag har sååå många nya stämplar, får se när jag får tillfälle att använda dem allihopa. Måste nog börja göra fem kort om dagen eller något sånt. :)


Idag är det midsommarafton! Jag och en granne/kompis styr bilen mot Öregrund och Gräsö. Det blir sillunch med mamma, och sen grillning på kvällen. Däremellan ska vi ligga och sola om vädret tillåter, och gör det inte det, så åker vi in till Öregrund en sväng istället.

Trevlig midsommar!




3 kommentarer:

  1. Sarah Kay är ju underbara och kortet är jättefint!

    SvaraRadera
  2. Wow så mycket snyggt du gjort på sistone, måste verkligen kika in här oftare! :) Älskar layouten - superläcker och alla kort du gjort är så vackra och så är du fenomenal på att färglägga och hitta snygga färgkombinationer, det tycker jag är skitsvårt när det gäller färgläggning av stämplar... att matcha kläder, inredning, papper och sånt har jag inte särskilt svårt med men just när man ska färgglägga då är fantasin inte på topp. ;)

    Tack oxå för din supergoa kommentar på min blogg, blev så glad när jag läste den! ♥ Kram på dig!!

    SvaraRadera
  3. Superfina kort hur har du gjort blommorna jag finns på gallstadfotvard @hotmail.com ifall du kunde lämna beskrivning för dom år väl inte stansade/anitha

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!