torsdag 18 juni 2009

Idag så visar jag ännu ett av korten som jag gjorde hos Jenny. Tror att jag bara har ett kvar nu.


Stommen till detta kort var faktiskt tänkt till ett annat motiv från början, men det blev upptaget till ett annat kort. Istället så färglade jag denna söta hÄngelflicka i matchande färger. Blommorna har fått lite "krulliduttråds-blommor" som dekoration. Bradsen är bankade med Tim Holtz hammare... Kunde inte hålla mig längre, utan beställde mig en från MiMa's igår. Blev ju så kär i Jennys när jag provade den.

Missa inte Svensk Scrapbookings Cyber Crop som drar igång imorgon! På förstasidan finns dessutom ett finfint blog candy som du kan spana in redan nu!

Trevlig midsommar till er alla! Själv så blir jag hemma eftersom jag inte är helt frisk än. Känns ändå okej, åker till min vän A om någon vecka istället förhoppningsvis. :)

1 kommentar:

  1. Hejsan :) otroligt fina kort gör du! tänkte bara fråga om du vet vad dom där stämplarna heter? Alltså dem figurerna utan mun :P Älskar dom otroligt mycket!! :D

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!