onsdag 14 januari 2009

Hur gick det då?

Hur gick det då för mig i CC'n? Jo, jag fick två vinster! SÅ himla skoj! (Under detta inlägg så finns tre inlägg till som jag har lagt in nu ikväll.)

I den här utmaningen så var vi tre stycken med lika många röster. Lotten fick avgöra vem som fick sponsorpriset, och sen så fick vi andra två ett litet pris också (den ena från Cards of Maria och jag fick från Apidae/Sykompaniet). Jag fick finfina band, knappar och blommor i bruna nyanser! Passar mig perfekt! Tack tack Sykompaniet!

I den här utmaningen så var det lottning, dvs inte omröstning. Jag vann pris från Arkivet, men det har inte kommit än, så jag vet inte vad det blir. Spännande är det i alla fall!!

Jag själv blev nog mest nöjd med Stansa vilt, dekorera insida och maskning. :)

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du vann.

    Vilka fina kort du har gjort.

    Stor Kram

    Ann-Louice

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!