onsdag 14 januari 2009

Flera ändå!

Nu blev det reklam i Top Model, så jag lägger in några fler bidrag. (Det finns alltså ett till inlägg från idag precis nedanför detta.)

Utmaning 14, Dekorera insidan. Jag valde att dekorera insidan till mitt "Stansa vilt"-kort. Jag kommer att ha kortet kvar, som en "affirmation" till mig själv. Någon sa att om man inte tycker att man duger, så får man låtsas att man gör det. Till slut blir det sant... Googlade på "du duger som du är" o hittade en fin låt, som rubricerades som en modern psalm av Ingmar Olsson.

Utmaning 13, Textutmaning, inspireras av "Förbanna inte mörkret, tänd ett ljus." En tändsticksask var det första jag tänkte på när jag läste beskrivningen för denna utmaning. Mönsterpapper från Basic Grey, blommor från prima, chipboardhjärta stansat med CB-dies, kanelstång, floss, minihÄngel, egengjord skylt, utskriven från datorn.

Det var tyvärr inte tillåtet med alter, så mitt bidrag till denna utmaning blev diskat. :) (Jag frågade efter jag gjort utmaningen, så sen orkade jag inte göra nåt nytt.)

Utmaning 12, materialutmaning. Vi fick välja från en lista med material, och fick endast använda de fem material vi valde, plus färg, chalk, lim etc.

brads - två st blå, i blommorna
band - vitt, vitprickigt, organzaband
chipboard - swirlen är i chipboard
bling - glimmermist på stämpelmotivet (syns tyvärr inte när man fotar) och glitterstickles på chipboardswirlen.
blommor - tre stycken hydrangeor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!