lördag 13 december 2008

Kommer ni ihåg?

Kommer ni ihåg före-bilderna på min klädkammare? Innan ombyggnaden började? För att påminna er så kommer här två bilder på eländet.




Och nu?....

...

...

...

...

Tadaaaaaa.....

Skivan är 211cm, så man får plats två pysslare där. Där sillhouetten står nu ska jag göra iordning en gästplats, där min dator ska få stå när jag pysslar ensam (har bärbar, så den är lätt att flytta på). Flera hyllor ska upp på väggen, men jag äger ingen borr, bara en borrmaskin, så jag kunde inte fixa det idag.

Här ska också upp lite hyllor på väggen, så att jag får mer förvaringsutrymme. Det är inte ett så stort rum, men det ÄR ett rum, baaaara till pyssel! :)


8 kommentarer:

  1. Underbart!!!! Vad duktig du har varit, och vad bra det blev! Hoppas jag snart är så frisk att vi kan träffas och pyssla lite där inne.
    Bra jobbat tjejen!

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅH vad bra det blev!!

    SvaraRadera
  3. Härligt att få det klart inför julen, antar att det blir en massa pyssel för dig då..

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt med ett pysselrum :) Vad fint du har fått det, grattis! Själv har jag en hörna men självklart drömmer jag om eget pysselrum.

    SvaraRadera
  5. Grattis, fy vad kul med ett eget pysselrum, vill också ;) Pyssla lugnt och njut av julens lediga dagar!

    // Frida

    SvaraRadera
  6. SÅ himla bra det blev!! Ett pysselrum där allt kan få vara framme om man inte blev klar är ljuvligt att ha! Stort grattis och bra jobbat!
    /Maria

    SvaraRadera
  7. Åh så bra det blev!!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!