tisdag 9 december 2008

Pysselträff på Topasen

I lördags så ordnade jag pysselträff i vår kvarterslokal. Vi var tio pysslare och jag hade ordnat med mat och fika till allihop. Det blev lite mer jobb än jag hade räknat med på grund av att jag låg i halsfluss hela förra veckan, och hade bara fredagen och lördag innan träffen på mig att fixa allt. Men, det gick! Och det blev supertrevligt!!

Jag hann med att göra fyra kort trots att jag fick göra uppehåll för matfixeri och dyligt.

Alla fick ett välkomstkit vid ankomst, som jag köpte för anmälningsavgiften. Vi hade en kittävling där Katscrap sponsrade med förstapriset och jag sponsrade med mina textstämplar som andrapris. Det här kortet skapade jag av välkomstkitet. Älskar papperen från 3ndypapir! hÄnglen är en av de nya julhÄnglarna, och färglagt med distressrefiller och glittrande vattenfärg från Inkywings.

Julkort med julbiljett Mirabyll. Motivet färglagt med distressrefiller och vattenfärger från Inkywings. Papper från Basic Grey 6x6''.

Julbiljett från Mirabyll igen. Hon gör så mycket användbart och fint. Stämpeln är en av mina julfavvisar, så himla fin! Papper från 3ndypapir. Snöstjärnorna är utskrivna med sillhouetten.

Papper från Basic Grey och stämpeln från Reprint, precis som den på kortet ovan. Biljett från Mirabyll igen. Tycker att det är så fint med biljetter på kort.

Dessa kort var vad jag hann med. Jag sitter ju ganska länge med ett kort, så jag tycker att det var bra jobbat ändå. Ser redan fram emot nästa träff som förmodligen blir i början/mitten av februari.

7 kommentarer:

  1. Åh vilka underbart söta kort, milda härliga färger.
    Bra jobbat ;D

    Kramisar Sandra

    SvaraRadera
  2. Superfina kort! Första hängeln var ju bara för fin!

    SvaraRadera
  3. Tack för en superbra ordnat träff. Återkommer gärna!
    Vilka superfina kort, och de är ännu finare i verkligheten.

    SvaraRadera
  4. Jätte fina kort. Du har väl inte glömt att du har fått en award att hämta från min blogg? Önskar dig en trevlig helg.

    Kram
    Christine

    SvaraRadera
  5. Heej!
    JA Men visst gjorde hon!! Tycker jag också, hon sjöng den så man fick gåshud!
    OjjOjjOjj Då lär jag se repisen om vi också syndes i tv =)
    Kram Kram!!

    SvaraRadera
  6. Länge sedan jag tittade in men oj vad fina kort du har gjort och vilket fint pysselrum du har fått dig!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!