måndag 21 juli 2008

Design by Sofia - stämpelkollektion #3

Grattis på födelsedagen med fjäril är tyvärr slutsåld. Jag pressar troligen upp ett gäng till om ett par veckor. Alla andra finns i lager.
Nu är min tredje stämpelkollektion här! Ett gäng användbara textstämplar. De runda kostar 30kr styck och de rektangulära kostar 25kr styck. Klicka på bilden för att se dem i större storlek.

Cirkeln mäter 4,1cm i diameter och rektangeln mäter 2x4,5cm.

För beställning:
Skicka ett mail till tunisien@telia.com och ange vilken eller vilka stämplar du vill beställa, samt din adress. Jag skickar alltid en personlig bekräftelse på mottagen beställning med information om total summa, inklusive porto, och kontouppgifter. Jag skickar normalt senast dagen efter betalningen finns på mitt konto. Kunden betalar portot enligt postens tabell och jag tar inget extra för emballage. Eftersom stämplarna är omonterade så är det lätta. Upp till 15 stämplar brukar klara sig med 2 frimärken.

Med reservation för slutförsäljning och eventuella tryckfel.

Änglapolicy:
Alla mina stämplar är omfattade av Änglapolicyn.Du får handstämpla motiven till dina kort med mera och även sälja dessa kort vidare. Försäljning av uppstämplade motiv samt egen tillverkning av motiven får ej ske.

7 kommentarer:

  1. Vad kul att en stämpel är så populär att den tagit slut!! :D

    SvaraRadera
  2. Hej Så fina och användbara stämplar, har fjärilen men vill gärna köpa fler senare. Kram

    SvaraRadera
  3. Superfina stämplar ;-)
    Kram/mia

    SvaraRadera
  4. Fina stämplar...
    Du ahr möjligtvis inte "handgjort av" stämplar på gång snart igen???

    SvaraRadera
  5. förresten...väldigt fina alster du har gjort åxå...glömde ju tala om det i förra inlägget.... ;o)

    SvaraRadera
  6. Vilka fina!! Ska bara besluta mig för vilka jag vill ha. Återkommer!!
    //Y

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vilka JÄTTEFINA kort du gjort - man blir så inspirerad:)
    Ska nog beställa en stämpel inom kort de var snygga!
    Allt väl///MA

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!