lördag 29 mars 2008

Kalas

Idag har jag varit på kalas i Hedesunda! Min bästa kompis lille Elias fyllde 1 år. Jag passade även på att fira min bästa kompis, för hon fyllde år för några veckor sedan och jag var krasslig då och kunde inte åka dit.

Ett kort med den söta "John Blund" från hÄnglar och stÄnglar passade bra eftersom presenten var en pyjamas! Storasyster 3,5 år sa "han har ingen mun" om stämpeln, och det stämmer ju bra. :)

Det här kortet gjorde jag för några veckor sedan, men har inte visat det förrän nu utifall mottagaren skulle kika in här. "Hon har inte heller någon mun, ingen näsa heller." Nej, så sant, så sant! :)

Min kompis (som ju vet att jag har gjort lite stämplar) sa "Har DU riiiitat det här????" om John Blund. I wish! Så jag fick förklara lite om stämpelvärlden och att de är bland de allra populäraste stämplarna.

2 kommentarer:

  1. Vilka jätte fina kort.
    Motagatren av dessa måste ha blivit jätte glada!
    Kortet med "John Blund" blev superfint, härliga harmoniska färger och läckra detaljer. Gillar stjärnorna som du har trätt på tråd. Jätte fint färglagt=D

    Må så gott!

    //Jenny

    SvaraRadera
  2. Neeej vad fina kort!!! Speciellt John Blund, såå fint!
    Månen och stjärnorna var helt rätt.
    Kram Camilla

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!