onsdag 26 mars 2008

DT-alster till Katscrap


I mitt första DT-paket så fick jag härliga papper från Daisy Bucket att skapa med. Jag fick också den ursöta kaninstämpeln. Jag har färglagt kaninen med olika toner av grå ProMarkers och lagt på 3D-lack på hjärtat. Lövrankan och swirlsen under blomman är utskurna med Sillhouette (min nya älskling som jag förstås har köpt hos Katscrap). Allt finns förstås i butiken! Dessutom så har det kommit hem massor av fina papper från Basic Grey's helt nya kollektioner! Skynda fynda!

2 kommentarer:

  1. Men vilket gulligt kort. Kaninen är urgullig.

    Ska bli spännande sen att komma till Katjas monter nästa helg. Usch..det kan bli dyrt. Såg Sophias nyinköpta papper från Katscrap å de var ju såå underbara.

    Ha en bra kväll

    // Johanna

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort du har gjort! Har tänkt en hel del på dig, hur går det med katterna? *nyfiken* Kram, Gunilla, www.deltaskatter.se

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!