söndag 24 mars 2013

DT Scraplagret - Påsk med Edwin

 I fredags så visade jag ett påskkort hos Scraplagret. Idag visar jag det kortet här i min blogg.
Jag har färglagt motivet med Distress Re-inkers på akvarellpapper. Stämpel, mönsterpapper och die kommer från Magnolia. Det som ser ut som en kantstans/dies är egentligen en tag, som jag har skurit bort ändarna på. Andra änden är under själva motivet, så den döljs ju av det. Blandade blommor, liljorna kommer från Magnolia. Allt finns förstås hos Scraplagret. Kika gärna på mitt blogginlägg hos Scraplagret för direktlänkar till produkterna. 

Insidan matchar förstås framsidan.


1 kommentar:

  1. Fint som vanligt! Det blev ingen CB, lade bud men stoppade pga att det blev för högt. Har däremot vunnit bud på 2 snygga kit och shoppat i riktig butik också. Helt okey nu när det inte är så stor skillnad mellan SEK och NOK. Tårtpapper har jag här i restaurangköket. To be continued ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!