fredag 15 februari 2013

DT Scraplagret - Magnolia i svart/vitt och lite rosa

Idag har jag bloggat hos Scraplagret igen! Jag valde att färglägga det här motivet med enbart "Black soot". Jag tycker att det är roligt att färglägga med bara svart ibland. 

Motivstämpel, kant-die, biljettdie, lilja, pyntbär och mönsterpapper kommer från Magnolia. Du hittar det mesta hos Scraplagret förstås! :)

Närbild på motivet. Färglagt med Distress Re-inkers "Black soot" på 200g Canson Montval akvarellpapper.

 
Som alltid så matchar insidan framsidan. Även baksidan matchar, men jag visar bara baksidorna ibland för jag tycker att det är rätt så tråkiga foton att visa. *S* 

Tack för titten!! 




2 kommentarer:

  1. Superfint färglagt, du är verkligen jätteduktig! En liten fråga jag har oxå denna dies men får den inte snygg när jag stansar det tar inte runtom typ, har du ngt bra tips på hur man skall lägga plattorna. kram linda

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!