onsdag 15 augusti 2012

DT Digi Bell's - I love you this much

Nu var det längesedan jag bloggade! Blev lite väl mycket där under slutet av sommartävlingen. Jag har dock väldigt trevliga nyheter!! Ja, i alla fall för mig!! Jag är så in i bombens själaglad att kunna berätta att:

Jag är fast DT hos The Digi Bells!!!!!! 

Idag bloggar jag i DigiBells-bloggen för första gången som fast DT. Kika gärna in!

Det här kortet skapade jag samma dag som jag fick frågan om att vara fast DT. Jag var på väg till Gävle när jag råkade klicka på mail-korgen istället för smsfunktionen i mobilen. Såg då ett mail från Linda, och var ju tvungen att läsa. Där fanns den, frågan om jag ville stanna kvar i teamet som fast DT. Jag skrek rakt ut!! Haha, såklart jag ville!

Jag var på väg till min vän Åsa i Gävle för att pyssla över kvällen. När vi väl tog oss till pysselbordet så var klockan ganska mycket, men ett kort hann jag i alla fall få ihop, och det visar jag er här idag.

Jag har färglagt med distress re-inkers på 200g akvarellpapper (Canson Montval som finns på bla Panduro och Clas O). Mönsterpapper från Teresa Collins och blandade blommor från Wild Orchid Crafts.

Tack för titten!! Jag ska försöka bättra mig och börja blogga regelbundet igen! :)

4 kommentarer:

  1. Stort grattis till din dt-plats!!
    Så roligt.

    Kortet är jättefint. Som vanligt har du färglagt himla snyggt och har en fint upplägg!
    Kanske är det du på kortet - en glad tjej ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hi Sofia~~Wow this is darling!!! I love this image and your coloring with DI's is fabulous!!! Really love the personalized border around your image--Sooo Cool!!!
    Hugz and You will be an awesome addition to the Digi Bells!!!!!!!:D

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till din drömplats!! Förstår att de vill ha en sådan toppen tjej kvar i gänget!
    Hoppas vi ses snart! Kram, Åsa

    SvaraRadera
  4. Stort grattis:) Ska bli kul att följa dig och se vad du kommer hitta på.

    Kram Isabelle

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!