måndag 12 mars 2012

Egen Handgjort av-stämpel

UPPDATERAD: Priset för stämplarna landar på 75kr styck. Porto blir 6kr per stämpel, och kuvert bjuder jag på! Passa på att beställa din egen stämpel nu! Det kan tänka sig att jag pressar upp fler gånger, men minimi per beställning är totalt 6 stämplar, annars så blir styckpriset mycket, mycket högre.

Glöm inte att skriva din adress i beställningen!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu får du snart chansen att beställa en egen "Handgjort av-stämpel" av mig! Ett stämpelföretag har snott min design och säljer stämplarna för 95kr styck.

Återkommer med pris på måndag, när jag har pratat med dem som pressar mina stämplar. (Det blir INTE så dyrt som 95kr.)

Såhär ser originalstämpeln ut. Man väljer texten själv, där det står bloggadress så kan man ha mail, eller telefonnummer istället om man vill. Ytterkanten mäter 5,3cm.

Vid långa namn så kan jag minska typsnittet en storlek, men det är bäst att inte välja både för och efternamn till exempel, då texten ibland kan gå ihop på mitten vilket inte blir lika snyggt.



Här visar jag en av mina stämplar, där jag bara har text upptill, och har maskat in en hÄngel i stämpeln. (Man kan maska in motiv även när man har text både upptill och nedtill också.)

Du kan beställa redan nu, på tunisien@telia.com Självklart blir inte beställningen bindande förrän du har fått veta priset! :) Jag behöver veta vilket namn som ska stå upptill, samt vilken bloggadress/telefonnummer/mailadress som ska stå nedtill. Jag behöver också veta din adress.


13 kommentarer:

  1. Vad fin, en sådan vill jag ha! Kul när man kan sätta till en stämpel i mitten:) Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt!
    Jag tror Oliver vill ha en sådan här stämpel, ska kolla!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  3. va taskigt att dem snodde den :( Skulle gärna beställa av dig :) Ska dra iväg ett mail.... //Sandra

    SvaraRadera
  4. Åh, en sån kan jag absolut tänka mig! :) Jag ska kika in hos díg igen.
    Lillemor

    SvaraRadera
  5. ÅÅH en så vill jag ha, den var ju såå fin, meilar dig :)

    Kram Majsan

    SvaraRadera
  6. Har kollat runt lite i din blogg, va mycket fint du gör:) Lägger till mig som följare:)

    Mvh Tina

    SvaraRadera
  7. Har kollat runt lite i din blogg, va mycket fint du gör:) Lägger till mig som följare:)

    Mvh Tina

    SvaraRadera
  8. Vill gärna ha en sån här, tycker den är jättefin.
    Har skickat dig ett mail...
    Hälsningar
    Jenny

    SvaraRadera
  9. Hej Sofia.
    Vilken fin stämpel, har skickat dig ett mail. Fina kort du gör, härlig inspiration.
    Ha det så bra.
    Hälsningar Petra

    SvaraRadera
  10. Typiskt att jag skulle upptäcka det här så sent! Jag hade älskat en sån stämpel :)

    Härlig blog, jag kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  11. Typiskt att jag skulle upptäcka din sida så här sent, jag hade älskat en sån stämpel. Jag har olika varianter på egna stämplar, men stämplar får man aldrig för mycket av... Fin blog, jag kommer igen :)

    SvaraRadera
  12. Vilken fin blogg du har :)
    Jag undrar om det är för sent att beställa en stämpel nu?
    ;)

    SvaraRadera
  13. Linda.S: Det går bra att beställa stämpel! Bara att maila! :)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!