söndag 4 mars 2012

Bröllopskort på beställning

Ja, det är som sagt kortmakarhelg här för att få klart de kort jag ska skicka iväg till veckan. Här kommer ett bröllopskort i milda färger. Ett till bröllopskort ska tillverkas idag. 

 Färglagt med distressrefiller och papperen kommer från Reprint. Cherry Blossoms tillsammans med små primablommor. Lite pearlmaker, halvpärlor och pärlswirls.
Enkel insida med gott om plats för att skriva en personlig hälsning.

Jag deltar med kortet i den inofficiella mini-cropen vi har på Svensk Scrapbooking i helgen. Det är Cornelia som står för denna kärleks-utmaning! Kika in på forumet vettja!

2 kommentarer:

  1. Fint kort och ljuvliga färger! Jag tycker det är så fint när man har öppningen neråt så som du gjort.

    SvaraRadera
  2. Se där, ett finfint kort blev det med de fina pärlswirlsen jag lurade på dig på Stinsen ;0)
    Hoppas du har en fin pysselhelg.
    Vi hörs, Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!