söndag 12 februari 2012

Mera från Bålsta

Om ni läste min blogg igår, så vet ni att jag är hos min vän Jenny och pysslar idag! Hoppas att jag får många kort gjorda, men det viktigaste är ju ändå att få umgås och ha trevligt! Jenny har typ världens finaste pysselhörna, så det är riktigt inspirerande att pyssla där! (Finns länk till Jenny till höger, Jenny/e.j.m.)

Jag hann med totalt fyra kort på Scrapgalens träff i lördags. Här kommer de sista två!

Det här kortet gjorde jag till en skissutmaning. Jag tyckte att skissen var väldigt LO-ig och hade svårt att bli nöjd med kortet. Men nu när jag tittar på det så tycker jag nog att det blev ganska bra ändå! :) Motivet färglade jag hemma hos Jenny när jag var där och pysslade i mellandagarna. (Såå praktiskt med färdigfärglagda motiv!)


Sista kortet är inte till någon utmaning, utan ett kort som jag gjorde till min mamma. Jag fullkomligen älskar de här söta motiven!!! Såå himla söta! Wryn, från Tiddly Inks. Färglagt med Jessicas Copics även här! Glömde posta kortet till mamma i tisdags (hon fyllde i onsdags), så hon får det den 24 när jag ska dit och gratta henne.

3 kommentarer:

  1. Båda korten är superfina!! Motiven är underbart målade och jag gillar hur du har kombinerat de olika papperna på korten. :)
    Ha en bra söndag och hoppas ni får en superbra pysseldag :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Underbart fina kort vännen!

    KRAMIS SUSY

    SvaraRadera
  3. Åh så glad din mamma kommer att bli - ljuvligt kort!
    Det övre gillar jag också! Suuupersnyggt!
    Välkommen till Gävle! Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!