tisdag 31 januari 2012

Säljer Cuttlebugalfabet

Just nu har jag en annons på Svensk Scrapbooking där jag säljer mina Cuttlebugalfabet! 

De som finns kvar är: Hippie Chick, Olivia, Harmony och Fancy pants. Jag vill ha 400kr styck för dem, plus porto. Om du som läser här är intresserad, men inte är medlem på Svensk Scrapbooking, så går det bra att maila mig på tunisien(@)telia.com (ta bort ( och ) runt @). (Dock har svar på Svensk Scrapbooking företräde.)

Jag säljer även en Cuttlebug storage binder (blå förvaringsväska till diesen) med 7st plastfickor passande 2x6"-dies (storleken på alfabetdies och även en del andra dies från CB) för 250kr. Nypris ca 600kr!!


2 kommentarer:

  1. Hej, ny på din blogg. Den ger mig massor av inspiration och jag gillar din stil. Precis så som jag vill göra :) Hälsningar Sandra

    SvaraRadera
  2. Hej! :)
    Jag fick en award tidigare idag och nu delar jag med mig av den till dig! :)

    http://emelieaspelin.com/2012/february/utkast-feb-5-2012.html

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!