torsdag 25 augusti 2011

Sjömansflicka från Magnolia

Den här flickan färglade jag under min semester på Gräsö. Hon fick hamna på ett kort med Maja Design-papper. Älskar de här papperen med marin-tema. Känns dock som att jag har använt dem väldigt mycket nu. Men tacka för det - jag köpte två 6"-block av varje, och även en del stora papper. :)


När jag hade satt dit allt utom blommor på kortet, så kändes det som att blommorna inte skulle få plats. Fick hjälp av Anna G med idé om var blommorna borde placeras. Till slut så fick ju en hel massa blommor plats. :)

3 kommentarer:

  1. Åhhh! Sånt härligt kort! Och visst är Maja-pappren helt underbara... kan användas hur mycket som helst!

    Kommer du till Avesta? Har inte bestämt om vi åker - det är ju lite trist att inkywings inte kommer... Samtidigt vore det kul med scraptiden...

    Kramis
    Linda

    SvaraRadera
  2. Inser nu att jag helt missade hur det blev efter du satt på blinget.
    Kortet blev grymt bra och snygg placering av alla blommor ;)

    Kram och ha en trevlig helg!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!