fredag 26 augusti 2011

Beställningskort med fyr

För ett tag sedan så fyllde en av mammas husvagnskompisar 70 år. Jag fick beställning på ett födelsedagskort till honom. Inuti gjorde jag en ficka där de kunde lägga presentkortet han fick i present. 


Fyren färglade jag i somras, och det var jag tacksam för när kortet skulle göras. Jag hade nämligen ledig dag men var förkyld och febrig. Urk! Det gick i alla fall att få ihop ett kort, trots att hjärnan inte var på plats. (Det var alltså några veckor sedan jag gjorde detta kort.) Fyren kommer från Vilda Stamps och den köpte jag på en butik i Uppsala (har tyvärr glömt namnet på den, men den ligger i en källarlokal nära Vaksalaskolan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!