söndag 5 september 2010

Mässa och träff i Avesta

Igår var jag på scrapmässa och träff i Avesta tillsammans med goda vänner från Gävle! Tack Margareta, för skjutsen! En underbar dag med mycket prat och skratt, scrap och shopping.

I tävlingskitet så fanns bland annat tre jättefina stämplar från hÄnglar och stÄnglar. Det fanns också flera papper och dekorationer däri. En av utmaningarna var att skapa ett alster med bara produkter ur kitet. Här är mitt bidrag.

Jag dekorerade även baksidan. Jessica (Tussan) skriver så snyggt, så hon fick hjälpa mig med texten på tagen på baksidan. :)

Jag gjorde även en insida till kortet, men den syndes ju inte eftersom jag stängt kortet med hjälp av en rosett på framsidan. Tycker om att dekorera insidorna på korten, det ser mer färdigt ut då tycker jag.

1 kommentar:

  1. WOOOW Sofia, ursnyggt kort!!
    Hoppas ni hade trevligt på mässan :D
    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!