onsdag 8 september 2010

Fler alster från Avesta

Vilda Stamps hade en utmaning där man skulle skapa något med endast stämplar från Vilda och i julens tecken. Jag gjorde en enkel tändsticksask (köpte stommen hos Vilda) tillsammans med en stämpel i form av en julklappsetikett/tag. Tror att den tagen kan bli snygg att embossa till julkorten!

Det här kortet är skapat till en utmaning som hölls av Mazzarin har jag för mig. Man skulle skapa efter en skiss, utan blommor och färgen blå måste ingå. Jag gjorde ett kort med min hÄngel-dyrgrip. Köpte den för nån vecka sedan! Kortet känns inte riktigt färdigt när det inte är några blommor på det tycker jag.

4 kommentarer:

  1. Vad fina kort du gör :)
    inspirerande och urläckra.
    / kram

    SvaraRadera
  2. Väldigt vackra och smakfulla kort! Väldigt snyggt färglagd stämpel på nedersta kortet.
    Nej, men visst känns det väl lite så - att ett kort måste ha blommor?!! :)

    SvaraRadera
  3. Jättefin även utan blommor! Fjärliarna får vara substitut för blommorna!

    Du gör så fina kort!!!
    Har inte papperspysslat sen Morkarla! FATTA!!! Jag måste lida av nån elakartad pappallergi.

    Jag har "bara" sytt, stickat, virkat och knutit makramé!!
    Kramis!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!