fredag 1 januari 2010

Januaris Temautmaning på Svensk Scrapbooking

På Svensk Scrapbooking så har vi varje månad flera olika utmaningar att delta i. Vissa med pris, andra bara för skapandets skull. Varje månad så har vi en Temautmaning, där två stycken i teamet sponsras av ett företag.

Den här månaden så var det min och Neliz tur att sponsras och företaget som sponsrar är Creativica.



Så här såg det härliga paketet ut som jag fick:



Och här är alstren jag skapat av paketet:









För att läsa mer om utmaningen, eller delta, klicka här!

8 kommentarer:

  1. Trevligt att se dig här igen.
    Så mycket fint du skapat.
    Gott Nytt År!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. VIlka söta och påhittiga alster du gjort! =)

    TAck för inspirationen du ger! =D

    kram Petra

    SvaraRadera
  3. Hej stumpan!

    Vad längesen jag var här. Hade en hel del att gå igenom även om du också haft en scrapsvacka.

    Jag har iallafall lyckats göra en LO nu men hu så ringrostig och lost man känner sig.

    Mycket mycket fin inspiration fick jag här hos dig.

    Kram Katja

    SvaraRadera
  4. Mycket läckra saker du gjort med paketet.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Den sista tycker jag om. Jättefin. Jag förstår inte hur ni lyckas göra så fina saker. Jag försöker men har inte så många ideer. Avis jag:).

    SvaraRadera
  6. Jättefina alster och inspirerande blogg.
    Hit kommer jag gärna igen =)

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!