fredag 10 juli 2009

Minialbum till Sydafrika!

Vet ni vad jag sitter och gör nu? Jooo, minialbum!!! Jag gillar inte att göra minialbum egentligen, men dessa är superroliga att göra! Varför? Jo, för att de går till välgörande ändamål!

Scraproom har just nu en tävling/insamling på minialbum, som de sedan vidarebefordrar till Sydafrika, där de följer med barnhemsbarn till deras adoptivfamiljer. Sååå himla fint gjort av Scraproom tycker jag! Självklart så vill jag hjälpa till! Jag hoppas kunna göra i alla fall fyra stycken, och jag har bestämt mig för att hålla dem enkla. Hellre enkla och fler, än bara ett och överarbetat. :)

Kika in hos Scraproom för att läsa mer, och delta i insamlingen! (Klicka här för att komma direkt till inlägget om insamlingen.)

2 kommentarer:

  1. Halloj! Vad skoj att du hänger på! Ska bli jätteskoj att se vad du gör och tack snälla för dina ord i min blogg!

    SvaraRadera
  2. Här händer det saker må jag säga. Vad du är flitig och skapar.
    Så många fina saker du gör.
    Kramiz

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!