torsdag 21 maj 2009

Idag har jag varit på en heldags pyssel hemma hos Åsa! Jag kom dit vid 12-tiden och var hemma igen vid 21-tiden. Två och ett halvt kort hann jag med! Åsa bjöd på smaskig lax till lunch, och så bakade hennes dotter en underbart god kladdkaka som vi mumsade på till efterrätt.

Idag visar jag det sista kortet jag gjorde i Morkarla. Det blev lite stressigt, för jag tänkte göra det till en tävling me så var det lite väl lite tid kvar innan den skulle vara inne, så jag tänkte hoppa över det. Men så när jag satt och målade i lugn och ro så sa Tussan och Anne att vi skulle få lite mer tid på oss, så då fick jag bråttom igen!

Och vet ni???! Jag kom tvåa i omröstningen i denna utmaning! Sååå himla roligt att vinna med ett så pass enkelt kort! Texten lyder Felicidades och betyder väl något "Grattis-aktigt" på spanska. Det är ett beställningskort, och min kompis som beställt kortet ska ge det till sin pappa som bor i Spanien.

Papperen är från ett 6"-block från Making Memories nya bröllopsserie. Jag köpte det hos MiMa's och gillar det jättemycket! Sååå fina papper, som passar till massor mer än bröllopstema.

Beställaren önskade ett manligt kort, men med en rosa bil, och jag blev nöjd! Hoppas att hon och hennes pappa också blir det. :)

2 kommentarer:

  1. Så fint kort!
    Jag måste få höra allt om Morkarla när vi ses.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Hej Grattis.
    Jättesnyggt kort ju. KRam

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!