tisdag 13 januari 2009

Sjuk, sjuk, sjuk o sjuk

Nu var det en halv evighet sedan jag lade upp något nytt i bloggen. Jag har fortfarande en hel del CC-bidrag att visa, men jag har inte orkat. Jag har inte varit frisk många dagar under de senaste månaderna, och december har varit mer extremt än något annat känns det som!

Inte mycket har blivit pysslat sen CC'n. Kanske gjorde jag något mer julkort? (Minns inte.) Och i alla fall ett beställningskort. Sen tog jag paus! :) Färglade några motiv när jag var i Sälen i fem dagar, men det är allt. Jag ska visa allt som är ovisat så snart jag orkar. Ligger nämligen återigen i sjuksängen med förkylning och runt 38 graders feber. Suck!


1 kommentar:

  1. Krya på dig Kram!!
    Så tråkigt att förkylningar och allt inte vill släppa riktigt. Men hoppas det gör det snart!
    Korten får vänta, då har man något att se framemot att få se :)
    Kramar!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!