torsdag 27 november 2008

Höstkort

Jag älskar verkligen Maja Design-papperen! Tyvärr så tycker jag att de kommer lite för sent. Höstkollektionen tex, hade ju gärna fått komma i slutet av augusti. Har sett att det kommer att släppas en vinterkollektion också, och dom hade jag nog gärna haft i början av november. Visst, till LO's så kan man ju använda dem lite efter säsongen varit här (man behöver ju ta höstfoton innan man kan scrappa dem liksom), men höstkort vill man ju skicka på hösten, och inte när det redan har blivit vinter.

Underbar stämpel från Whiff of Joy. Säljs hos Katscrap, vet dock inte om denna fortfarande finns i lager.

Jag gjorde det här kortet för flera veckor sedan, innan jag hade fått hem mina distresser. Men jag har helt enkelt inte orkat fota det förrän nu. Tyvärr så blir inte färgerna alls bra när man fotar inomhus, även om jag lyste på kortet med en stark bygglampa.

2 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!