tisdag 27 maj 2008

Äntligen ett nytt kort!

Det var ett bra tag sedan som jag hade något nyskapat att visa. Idag har jag det i alla fall! Jag har gjort ett kort idag. Det blev ett ganska enkelt kort, men jag är igång igen i alla fall.

Jag har färglagt med TriaMarkers, ProMarkers och MCP-teknik. Stämpeln släpptes i Avesta om jag inte minns fel. Jag har nog inte använt den tidigare tror jag (eller så hade jag gjort ren den väldigt, väldigt väl). De underbara papperen kommer från Katscrap och är från SEI. De har en jättehärlig kvalite, lite lik Daisy Bucket-papperen tycker jag. Hydragenorna finns också hos Katscrap och är mina absoluta favoritblommor!

Den fina bården har Sillhouetten fått skära ut åt mig. Den är verkligen hur användbar som helst! Jag skulle behöva köpa en ny skärmatta till den, för jag har nog inte tagit hand om den så bra som jag borde. En gång råkade jag lägga tunikan i den vilket gjorde den ganska dammig. Dumt.

6 kommentarer:

  1. Litet tips - tvätta av skärmattan med ljummet vatten och låt den lufttorka. Det kan funka när den blivit för dammig.. sen kan man köpa temporärt spraylim på flaska och spraya på när limmet inte fäster trots avspolning, så kan man använda mattan tills själva MATTAN är slut också :-)

    SvaraRadera
  2. Vilket supersött kort!! Fina detaljer som borden och blomman!! =D
    Såklart du får länka! *glad* =)
    stor kram petra

    SvaraRadera
  3. Åh men Sofia vad underbart fint och så snygga färger som jag aldrig testat...nu måste jag testa mina seipapper jag med ;-D

    Hoppas du blir frisk snart!!!

    Kraaamar med låååånga armlängders avstånd.

    SvaraRadera
  4. Väldigt fint, men oj vad jag inte har en aning om vad du pratar om! :)

    SvaraRadera
  5. Vilket fint kort!
    Hoppas att du hade det bra i Tunisien! Och vilken underbar katt du har skaffat dig=)

    Må så gott!

    //Kram Jenny/e.j.m

    SvaraRadera
  6. Vilket fint kort, och vilken fin bård - kanske man får tigga en nån gång ;0)
    Kram och krya på dig nu!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!