onsdag 13 februari 2008

Några kort

De senaste dagarna så har det blivit några kort. Jag har varit otroligt stressad, och kortmakeriet får mig att slappna av! I förrgår så gjorde jag ett kort till Kort i Fokus färgutmaning denna vecka, så det kan jag inte visa riktigt än. Igår blev det två kort.

Jag vek upp korten när jag scannade, så både baksida och framsida visas. Går att klicka om man vill se större bild.

Ett alla hjärtans dag-kort i sista minuten. Jag älskar den här hÄnglar-stämpeln och färglade den för ett tag sedan.

Ett till alla hjärtans dag-kort. Jag tog med båda två till jobbet idag, så jag får väl se imorgon om någon har köpt dem. Texten har jag skrivit ut i word och typsnittet hette curlz eller nåt sådant.

Grattiskortet med den söta Saga med hjärta från Jeja design. Finns hos Katscrap, liksom Two Scoops (mönsterpapperen på kort två och tre).
Glöm inte att lämna en liten kommentar innan du kilar vidare! :)

1 kommentar:

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!