onsdag 30 januari 2008

Nya hÄnglar

Idag kom nya hÄngla-paketet! Mitt första, men absolut inte mitt sista! Ååååh, så fina dom är!!! Flickan i krukan med alla hjärtanen är fortfarande en favorit som jag hoppas kunna lägga beslag på. Jag lånade den av en kompis när vi satt och pysslade, men jag vill ha den själv också såklart!

Två kort blev det idag, men det ena är inte riiiiktigt klart. Det ska dit en text på det, men det har jag inte fixat än. Visar det som är färdigt i alla fall.

Vit CS som bas, mönsterpapper från Two Scoops. Lånade en superfin QK-die av Katja (swirlen) och grattis är utstansat med Cuttlebugs Harmony. Blommorna är från ett dekorationsband och hÄnglen är färglagd med Pro Markers. Allt utom själva hÄngeln finns hos Katscrap.


Baksidan av kortet. En liten hÄngel ur paketet och en av de små swirlsen från diesen.

2 kommentarer:

  1. Härliga hÄnglar! Gillar den lilla på baksidan bäst.å så råååååsa, fniss.

    SvaraRadera
  2. Sååå gulligt kort!
    Visst är de underbara de nya stämplarna!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!