torsdag 22 november 2007

Design by Sofia - stämpelkollektion #1

Idag släpper jag min allra första stämpelkollektion med omonterade stämplar! Här lär du känna Love, Luva och Matilda jordgubbsflicka. Dessutom finns lite småstämplar i form av blommor, blad, snöflinga och tassavtryck!



Love med böjd luva
Stor: 9x6cm 45kr
Liten: 6x4cm 35kr

Luva med böjd luva
Stor: 9x6cm 45kr
Liten: 6x4cm 35kr


Love
Stor: 11x3,5cm 45kr
Liten: 7x2,3cm 35kr



Luva
Stor: 11x3,3cm 45kr
Liten: 7x2cm 35kr


Love på skridskor
4x4cm 35kr
Matilda jordgubbsflicka
8x3,3cm 39kr

Julegran
Stor: 8,5x4,5cm 39kr
Liten: 6,5x3,5cm 29kr
Blomma stor
2,5x2,5cm 20kr
Blomma liten
1,7x1,7cm 15kr
Tassavtryck
1,5x1,2cm 10kr
Snöflinga
1,3x1,3cm 10kr
Löv 4st
1,7x0,5cm till 3,5x1,2cm 25kr
-----------------------------------------------------------------------------------------
För beställning:


Skicka ett mail till design.by.sofia@hotmail.com och ange vilken eller vilka stämplar du vill beställa, samt din adress. Jag skickar alltid en personlig bekräftelse med information om total summa inklusive porto och kontouppgifter. Jag skickar normalt senast dagen efter betalningen finns på mitt konto. Kunden betalar portot enligt postens tabell och jag tar inget extra för emballage.

Se inlägget nedan för inspirationskort!

De fina julpapperen jag har använt finns hos Katscrap. Idag har Katscrap fått hem massor av nyheter, så gör ett besök där vettja! (Missa inte den fantastiska tävlingen där man bland annat kan vinna en Cuttlebug.)

Jag har försökt mäta motiven så noga det går, men det kan skilja någon millimeter hit eller dit. Begränsad upplaga, så först till kvarn gäller!

Änglapolicy:

Alla mina stämplar är omfattade av Änglapolicyn.
Du får handstämpla motiven till dina kort med mera och även sälja dessa kort vidare. Försäljning av uppstämplade motiv samt egen tillverkning av motiven får ej ske.

3 kommentarer:

  1. Supersöta!!! Gillar julgranen massor. Den verkar vara på min färgläggningsnivå. *s* Kram!

    SvaraRadera
  2. JÄTTEFINA ju Sofia! Tror att du har hittat din grej verkligen!

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är!!! Jättefina saker! =)

    Kram,

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!