lördag 29 september 2007

Min första LO

Min första LO! Det är grannens kattunge som poserar.


1 kommentar:

  1. Hejsan sofia!
    Vad roligt att du har skaffat dig en scrapblogg ocks�. Och t�nk att jag �r den f�rsta som f�r kommentera!
    Tycker j�ttemycket om din canvas. Den �r s� himla fin och f�rgerna �r underbara. Nu fick jag �ntligen inspiration till hur jag ska anv�nda det d�r papperet, f�r jag har ocks� ett s�nt. De turkosa blommorna �r en h�rlig blickf�ngare. KattLOn �r ocks� j�ttefin.

    Jag har l�st i din andra blog flera g�nger f�rut, men varit d�lig p� att kommentera (sorry). Idag ins�g jag dock att du skriver mycket, mycket. Jag l�ste ikapp de senaste tre veckorna och det var en hel del. Jag hoppas, hoppas verkligen att du snart ska f� m� bra igen, Sofia.
    Vilka bilder du tar med nya kamera. Hur fina som helst. Skulle ocks� vilja ha en s�n bra kamera.

    Kramar fr�n Anki

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!