fredag 11 januari 2013

DT Scraplagret - Mini Magnolia

Idag bloggar jag hos Scraplagret. Ja, det gör jag varje fredagmorgon! :) Jag fick ett härligt hjärtligt paket denna gång, och idag visar jag ett kort med en Mini-Magnolia. Kortet mäter bara 10x10cm och är alltså bra mycket mindre än mina vanliga kort.

Jag har färglagt den söta stämpeln med Distress Ink refill. Mönsterpapperna kommer också från Magnolia, liksom den fina kantstansen som jag använt vid sidan av motivet. Dekorerat med delar av en swirl av rhinestones, blommor, pyntbär och läckra stickersbokstäver. 
Insidan matchar framsidan! 

Kika gärna in hos Scraplagret, samt i Scraplagrets blogg

3 kommentarer:

  1. Ett väldigt fint kort i härliga vår-färger!

    SvaraRadera
  2. Supergulligt kort!! Du har verkligen fått till det för de stämplarna är inte lätt :-)

    SvaraRadera
  3. ÅÅÅh så fint!! Älskar färgerna!!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!