tisdag 16 oktober 2012

Julkort med Lili of the Valley

Idag visar jag ett kort som jag gjorde för ca en månad sedan på övernattningsträffen i Enköping. Det här kortet gjorde jag till en skissutmaning. 
Motivet kommer från Lili of the Valley och jag färglade det någon vecka innan träffen när jag var hemma hos Anna och pysslade en dag. Såå skönt med färdigfärglagda motiv när det är träff. Jag har använt Distress re-inkers för att färglägga och stämplat på Canson Montval 200gr akvarellpapper. 

 Mönsterpapper från en av de stora favoriterna - Maja Design. Jag längtar såå till deras nya julpapper kommer i 6"-block. (Vilket är typ denna vecka har jag förstått.)


2 kommentarer:

  1. Supersnyggt kort i fina färger!
    Gillar upplägget och den enormt söta och dessutom fint färglagda stämpeln.

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!