onsdag 28 mars 2012

Kenny K o smarta punchar!

En av utmaningarna i helgen var en så kallad "Make 'n take-utmaning". Man skulle skapa ett alster med en Kenny K-stämpel och minst en punch från Nellie Snellen. Nellie snellen-puncharna var verkligen över förväntan!! Man stansar en blomma, och sen lägger man den i en präglingspunch så att den blir präglad som en köpt blomma! Superfina!! På kortet nedan så är det de svarta och vita blommorna som är Nellie-punchade.
 Kenny K-stämplarna tillhör inte direkt mina favoriter, men denna är helt okej tycker jag! Lite tuff, men inte så mkt yttepyttiga detaljer att färglägga. Kunde nog ha färglagt håret i någon coolare färg, men det kom jag på först efteråt när jag såg vilka coola hårfärger andra hade valt. Hon är färglagd med Copics och främst i grå nyanser.
De svartvita papperen från Bo Bunny tillhör mina favoriter. Svart, vitt och en stark accentfärg blir så himla snyggt tycker jag. Här fick accentfärgen bli cerise som synes.
Insidan matchar framsidan - som alltid numer. :)

Imorgon fortsätter min uppdatering från helgen scrapträff i Svartå.

4 kommentarer:

  1. ÅÅH WOOW så läckert kort, själv älskar jag ju Kenny K motiven, såå jag bara älskar hela kortet såå snyggt :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Jätteläckert kort. Precis lagom.

    SvaraRadera
  3. Super snyggt kort! Idag kom stämpeln hem till mig,så glad jag blev. Tack Sofia! Den är jättefin och jag har redan prövat den. Nu kan jag stämpla upp alla mina kort:)Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!