tisdag 6 december 2011

Bildutmaning

Den andra utmaningen i Järfälla var en bildutmaning. Man skulle inspireras av en julig bild med julkulor och juleljus. Jag inspirerades av kulorna och det guldiga i bilden. Resultatet blev ett kort som inte alls är min stil, men ett liknande gjorde jag redan i januari i år (se under fliken Ett julkort i veckan - eeeh, finns bara ett där än så länge).


Maja design-papper har fått sällskap av julkulor och textstämpel från.... ja, nåt företag! :D Det är ett kit med fina julstämplar i alla fall, som jag köpte till förra julen. Glittrat med Stickles platinum.

4 kommentarer:

  1. Oj så många vackra kort du gjort medan jag varit ute på äventyr! Härligt att få inspiration nu när jag ska " spurta ifatt" med julkorten!
    Såg att du varit in hos mig innan jag lagt ut mina första Nepalbilder - nu ligger de på bloggen. Flera följer!
    Ha det gott i Ängelholm! Är det sista vändan nu??
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Snyggt och stilrent! Vad fint du färglägger dina stämplar :)
    Mvh
    Anna

    SvaraRadera
  3. Stilrent och finfint kort! Gillar också Platinum-stickles massor.
    Ditt förra kort var också fint, försökte skriva fr Iphonen men det funkade inte då. Den stämpeln är så fin ;0)
    Hoppas du får en fin dag.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Riktigt snygga julkulor!
    Ett väldigt vackert kort har du gjort.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!