onsdag 22 juni 2011

Scrapträff i Gävle

Den sista scrapträffen inför sommaren, och jag kunde vara med! Lycka! Jag älskar våra små scrapträffar som vi har i Gävle. Jag började med en träff i min lokal, sen tog Cissi över och efter det så har Åsa hållt i träffarna. Du ordnar så bra, Åsa!!


Det här motivet gjorde jag för något tag sedan, och monterade fast på det brunprickiga utstansade papperet. Sen har jag haft så svårt att hitta något passande mönsterpapper att fästa det på, så motivet har blivit liggandes. Jag blev inte riktigt nöjd med det här kortet, men jag är nöjd att jag försökte och i alla fall fick motivet använt. Filmremsan från Tim Holtz har funnits i mina gömmor länge nu, men det här var första gången jag använde den.

4 kommentarer:

  1. Ååhh vilket jätte sött kort :D

    SvaraRadera
  2. vilket vackert kort! superfint färglagt!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är jättefint! Du är så duktig att färglägga!
    Tur att du började med träffarna! Jag var ju med på din träff - som absolut nybörjarscrappare - och blev fast ;-)

    SvaraRadera
  4. Herreguuud, så mkt fint!!!!! Jag fick massor av inspiration. Kram...tyrasmatte.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!