måndag 20 juni 2011

Gästdesigner

Jag var fredagens gästdesigner hos Scrappaloss i fredags. Här finns inlägget!

Jag gjorde min skiss efter ett kort jag gillar, och bifogade kortet som min tolkning. Här får ni se det:

Den här hÄnglarpojken är en av mina favoriter. Den är så söt, rolig att färglägga och passar till så mycket. Biljetten med Happy Birthday är köpt hos Mikaelas scrap in.

I lördags var jag på scrapträff i Gävle som Åsa (Asamia) ordnat. Det var så roligt att kunna vara med igen! Normalt så jobbar jag alltid när det är träff där, men nu har jag ju semester. Jag hann med hela åtta kort, så kika in ofta de närmaste dagarna om ni vill se nytt! :)

1 kommentar:

  1. Ett så härligt kort du visar! Jag har ju sett det irl och vet att det är ÄNNU finare!
    O så roligt att du kunde vara med oss igen! Såå kul att träffa dig!!!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!