fredag 27 maj 2011

Blommigt till mor med Maja Design

Jag fortsätter att visa de kort jag skapar som inspiration för majs temautmaning inne på Svensk Scrapbooking. Jag älskar de fina papperen jag fick från Maja Design. Kika in på forumet och delta i utmaningen du också! Fint pris från.... Maja Design till vinnarna! 

I onsdags så var jag hemma hos min pysselvän Helen/Hegu och pysslade. Det var superroligt, och jag hoppas att det blir fler gånger. Jag fick hela tre kort gjorda under de timmar jag var där. Sen fick jag åka dit en gång till kort efter jag hade åkt, för jag råkade glömma jackan! Nu hittar jag dit utan vägbeskrivning i alla fall... hehe.
De fina mönsterpapperen är från Maja Designs serie Lantliv. Jag väntar hem dem i 6"-block inom kort också. Älskar att Maja Design äntligen släpper papper i 6".
Stansen runt motivet är från Spellbinders och motivet är en av de nyaste hÄnglar-stämplarna. I övre vänstra hörnet så satt jag en liten silvrig grej, som jag köpt från Wild Orchid Crafts. Verkligen prisvärt att beställa därifrån! De har alla blommor man kan önska, plus en del annat.

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt kort och fin färgläggning!

    Ha en trevlig helg!
    Kram,
    Anna

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt mors-dags-kort!!!
    Du färglägger så jättefint!

    Hoppas du hade en trevlig lördag i Uppsala!
    Ha det bra! Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!