fredag 20 maj 2011

Blommig utmaning hos Svensk Scrapbooking

I maj så har Maja Design sponsrat mig och Morfen med underbara papper till temautmaningen hos Svensk Scrapbooking. Alldeles nypressade och fina dök dem upp tidigare i veckan. Jag har än så länge hunnit göra ett kort som inspiration.

Vill du delta i utmaningen? Läs mer här!


Maja Design och tema blommigt, vad kunde passa mig bättre? Den söta hÄnglarflickan är färglagd med röd akvarellpenna, och glittrande vit vattenfärg. Hår och hud är färglagt med distressrefiller.
Papperen från Maja Design är härligt färgmatchade och skapar nästan av sig själva. Röda rosor i två storlekar från Wild Orchid Crafts. Grattistexten har jag skrivit ut på datorn och sedan stansat med stansar från Stampin up.

2 kommentarer:

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!