tisdag 30 mars 2010

Scrapträff 27 mars

I lördags så var jag på scrapträff som gulliga Asamia ordnade i lokalen i området där hon bor. Det är så trevliga träffar! Vi är ett gäng på ca 10 stycken som brukar träffas ungefär en gång i månaden/en gång varannan månad. Den här gången var det åtta av oss som kunde komma. Jag hann göra fem kort under dagen! Vi träffas kl 10, käkar lunch vid 15 och håller på till 22 som senast.


Det här var det första kortet jag gjorde för dagen. Lite väl avskalat för min stil kanske, men ändå ett kort jag blev nöjd med. Jag gillar dom här papperen, som sitter i ett 6"-block från My little yellow bicykle. Köpte det på mässan i Karlstad, men kommer tyvärr inte ihåg från vilken affär. Den supersöta hÄnglar-flickan är färglagd med distresser. Den supersöta fjärilen är en stans från Martha Stewart, och den köpte jag hos Stämpelboden på Karlstadmässan.


Min absoluta favorithÄngel från de nyaste hÄnglarna. Hon är så himla söt och användbar! Papperen är från  Inkidos nya kollektion, och jag gillar dom massor! Har använt band, magic mesh och blå rosor som var i ett paket från Mians som jag vann i Morkarla förra året. Har också använt kakservett för första gången, som jag köpte i Leksand hos Inkywings i somras.

Skriv gärna en rad innan du kilar vidare, så blir jag jätteglad! Då har jag ju dessutom en chans att hälsa på hos dig också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!