söndag 9 november 2008

Lovat bilder...

Vet att jag har lovat fler bilder från fixningen av scraprum - men jag orkar inte! Phu, det här tar mer tid än vad jag trodde. MYCKET mer tid! Jag trodde ju att jag skulle kunna flytta in alla scrapsaker där idag, men riktigt så är det inte.

Jag satte nyss upp easy cover på ena väggen, och sen tog den slut. Vill inte köpa en hel till rulle, så jag får spackla de två väggstumpar som tidigare hörde till hallen. Det blir nog dugligt det med. Men, det tar ju längre tid.

Jag ska på dalapysslingen 22-23nov, och till dess hoppas jag vara inflyttad och klar i scraprummet. Det blir ju lättare att packa då - med alla saker på plats, än som nu, huller om buller i både sovrummet (gamla scraphörnan) och i vardagsrummet.


1 kommentar:

  1. Va mycket fint du har i din blogg!!Visst är det skönt när man har tagit tag i något som ligger i bakhuvudet och gnager (din kläkammare)?
    Så fint det blev:). Hur många gånger öppnar du dörren föra att kolla:). Jag hade gjort det massor med gånger.

    Kommer tillbaka för mer inspiration.

    Ha det gott!!

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det gör mig jätteglad!